perjantai 1. toukokuuta 2009

Jännää!!!


Potpotmaailmassa on myös muutakin kuin olioita. Siellä on tietenkin olioden seikkailut. Nyt kuulette Röpön meri seikkailun: Röpö oli yksin ja nyyhkytti koska hänellä ei ollut kavereita mukana. Sitten merirosvo Frong hyökkäsi Röpön laivaan.
-Olen maailman pahoin merirosvo maailmassa!!! Frong sanoo. Röpö lopettaa nyyhkyttämisen ja sanoo kirkkain silmin: JÄNNÄÄ!!!!!!!! Frong sanoo pelottavasti: antaudu! Röpö sanoo taas: JÄNNÄÄ!!! Frong vihastuu että muuttuu ihan punaiseksi. Hän sanoo Röpölle vihaisesti: minä tapan sinut!!! Röpö ihmettelee vähän aikaa ja kysyy: mutta miksi sinä tapat minut? - koska minä haluan Frong vastaa. - mutta miksi sinä haluat tappaa minut? Röpö kysyy uudelleen. Frong vastaa koppavasti: Koska sinä et antaudu! -Mutta miksi MINÄ en antaudu? Röpö kysyy. Frong ei vastaa vaan sanoo: sanoppa se! Röpö vihastuu koska Frong ei vastaa hänen kysymykseen, sitten hän ottaa Frongilta miekan ja uhkaa Frongia. -Ei, ÄLÄ! se on minun! Frong sanoo täristäen. Röpö tiputtaa Frongin veteen jossa oli hai. Frong sanoo viimeisen sanan joka on: armoa! sitten hän molskahtaa veteen ja Röpö sanoo Frongille: moi moi! oli hauska tutustua!!! Sitten Röpön matka sujuu kotiin asti ilman vaivoja! THE END!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti